muntliga nationella...

har haft mitt sista nationella prov i engelska nu och det gick helt okej, trodde det skulle vara jätte jobbigt, men det gick faktist helt okej. nu äre bara matten som är kvar, jippy... skojar inte, det här kmr vara första gången jag failar på matte i gymnasiet... IG HERE I COME!</3

förtillfälligt sitter jag och knarkar glee låtar, och är så himla sur för hittar verkligen inte den videon jag vill see från glee, för det är "lager brytning" eller vad man ska säga, men det konstiga är att dem nyaste videonas från säsong 2 kan ses men inte just den jävla video jag vill se!..

nu blir det att jag ska slappa och bara se tina arbeta, hejdå! '(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0