nämen tjena mitten bena.

godmorgon. vaknade typ för 2 timmar sen ungefär, fast inte av mig själv utan att min katt hoppar upp på mig trycker sitt ansikte mot mig och börjar kurra men jag var för trött att gosa med henne då kände hon sig för att riva ner massa grejer, och det var ju ännu roligare... haha. ska be en vän om den kan hitta en liten bild serie som beskriver exakt hur det var hahah.

idag så kommer jag sitta bänkade framför eurovision song contest och hoppas på att eric saade vinner hela skiten! men om inte,.. (det skulle inte komma på tanke att saade förlorar, men...) så då vill jag gärna att hungern kommer vidare (a) den är rätt katchig låt, plus har några till favvosar men vet inte vilka länder dem kmr ifrån. :)

men innan eurorvision så ska jag städa upp det lilla sista i mitt rum, och min garderob är färdig så himla fint det blev faktist, men har redan fått smuts tvätt...-.- livet är inte rättvist! haha, skoja. :P men ska faktist börja klä på mig och fixa mig så vi hörs lite senare!

favvo nagelacket<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0