sova...

sitter just nu och har engelska och är hur trött som helst, kändes som söndag när jag vaknade men jag orkade TYVÄRR gå till skolan... seriöst är hur trött som helst men ska inte gnälla så mycket för helgen börjar efter vi har slutat efter dagen. :)

kan verkligen itne sluta gäspa är så himla trött, tycker vår skola borde ha minst 6 timmar vilo stund så vi kan få vila av oss lite, skulle iaf inte sitta fel för mig.

börjar bli trött på min dator, för den kopplar alltid ifrån internet fast internet funkar för alla, så nu är jag sur och behöver starta om min dator för att internet ska kunna åter komma till datorn, så gör det nu så jag kan göra lägga upp detta inlägg på bloggen. :)

09:28...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

09:34...

tillbaka nu men nu gick proppen och min dator kommer dö snart... tack lejco. UUH! nu kom elen tillbaka tackar så mycket till min inteligenta engelska lärare kajsa, aja, nu slutar jag random pratar och sparar det här jäkla inlägget för en jävla gångs skull. x)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0