städat som fan!

vet att min uppdatering har varit sämst men va bered på nya och frächa och MASSA med inlägg nu, det har dock inte lugnat sig med skolan men tror jag klara nog av att blogga med! :)

har varit idag med victoria och vi har flumamt runt på stan och checkade av vår lilla hemlis som vi ska göra så det borde bli av ganska snart! och sen efter vi flummat runt åkte jag hem till max och lite "tråkigt" att jag inte tog före bilder på hur hans lägenhet såg ut, men det skulle ni kanske inte ens vilja se, det var iaf hemskt, men nu har jag städat!

men ska avrunda nu lite så hörs vi sen, tänkte spela SC2 innan killarna kommer tillbaka, hejså länge! :)

(orkade varken redigera eller rotera på bilderna, men ni får anstränga era små huvuden och vända på dem för att kolla!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0