suck...

oskar du är en jävla idiot. jag bryr mig fan inte om någon från skolan läser det här! och? jag gillar jens? vem bryr sig. jag kan inte rå för vem jag får känslor för och vaför orkar man ens bry sig vem jag gillar? det spelar ingen roll!! mitt liv, FATTA DET!! och bara för jag har känslor för en viss person betyder det inte att jag är tillsammans med honom, och det betyder inte alls att han har samma känslor. förstå det nån jävla gång!! och bara för att informera DIG (du vet själv vem du är) så vet inte ens jens eller nån annan om det här förutom dem jag trodde jag kunde lita på. för jag vet själv att det inte finns en chans att jens skulle tycka om mig på det sättet eller ens att vi skulle bli tsm. men ha så kul med att umgås med falska vänner som bara umgås med dig bara när du har fest. (Y)

jag förstår inte hur en människa kan va så himla nojig. aja. strunt samma, jag försökte gömma det här och även dela med mig med dem som jag litade på och visste skulle va tyst om det, eller a, inte alla. men så händer det här istället när man försökte undvika skiten. men jag tänker inte försvara mig mera för jag kan verkligen inte rå för vem jag gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0