tillbaka. :)

haha rätt kul hur många som vill läsa om mitt tragiska liv fast jag inte har "hunnit" bloggat. men nu är jag tillbaka igen och efter ett av det värsta utbrotten jag nånsin jag har haft slutar det med tårar, litet sår i fingret efter att jag råkat ta sönder en av garderob dörrarna och lite hes. aja, vill inte ta upp det på bloggen egentligen så avslutar där.

just nu håller jag på att tvätta kläder tills imorgon, vet exakt vad jag ska ha + måste se lite finare ut nu när vi har öppet hus imorgon, aja, borde kolla om tvättmaskinen är klar snart så jag kan fota. :) ( va fan fick jag fota ifrån, mena faktist sova...)

ba en random grej, jag tycker killar inte borde gnälla på en tjej att dem tar lång tid på säg att fixa sig och göra sig i ordning för
1. så gör man det var dem och för sig själv och andra.
2. jag tror itne folk skulle vilja va i närheten av mig. och
3. vem vill ha elaka kommentarer om man inte har fixat sig?

bjuder på en gammal bild, men nya bilder kommer som sagt imorgon. :) saknar mitt hår >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0