tråkigheten övervinner och nu händer detta...

juste! glömde förut fota och visa dem fina skorna jag fick av mormor idag :) men får ta och ta foto och visa imorgon för tycker det inte är någo ide att ta foto nu för det blir inte alls någon bra kvalite vare sig man skulle ha en vanlig kamera eller en system(<3)kamera. aja, men ni får se imorgon! :)

tillfälligt sitter jag och väntar på att starcraft 2 ska laddas ner men det tar en evighet, jag har väntat i 1 timme nu och det har bara kommit upp till 1,29 GB och det är 6.79 GB kvar... inte så skulle, det vill säga imorgon när jag är upptagen kan jag spela och inte nu när jag har hur tråkgit som helst, aja... får väl leka lite med mobilen och hitta lite skoj där. :)

heheh... kanske borde säga en bra sak innan jag går och försöker över vinna min tråkighet och det är att jag har ingen skola imorgon på måndag! :D MEN... jag har det på fredag istället, och orkar inte förklara vrf, men det gör inget att denna helg blir längre och det andra kortare. eller... jo! det gör det visste! aja...

när jag ändå är inne på ämnet skola så är jag väldigt sur! danderyd slutar 8:onde (=tillhör inte täby men iaf!) täby enskilda slutar den 3:dje så vad in i helvete ska jag behöva förlora 12 dagar av mitt jävla sommarlov?! ... aja, ska sluta skriva nu för jag ska underhålla mig själv på nåt annat sätt än att skriva av mig så här mycket, hahah... tragiskt.

aja, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0