vill du har ett svar? varsågod.

jag tänker på dig då och då. vill jag? nej. jag vill att det förflutna ska stanna så. om jag hade valt att stanna med dig och fortsätta älska dig tror jag att slutet inte skulle kommit på tanke på flera år. tror jag skulle fortsätta va lycklig med dig. och jag jag saknar vår tid och vad vi gjort. men om jag verkligen tänker tillbaka så kan/vill jag inte gå tillbaka. jag trivdes i dit sällskap och saknar det för mycket, men måste radera allt för att kunna gå vidare och rädda mig själv.

vi har både haft våra upp och ned gångar, men ändå tillsammans har vi klarat det. och visst jag är inte alls oskyldig i denna situation och har aldrig sagt det heller och vi har både gjort fel i flera olika situationer. men du kväver mig, se nu hur du lever? du går varken i skolan, du säger att du inte har några vänner osv. jag har vart där flera gånger jag kunde inte fortsätta leva i en värld där jag var ensam med dig utan att kunna va med andra. du vet själv hur sur du kunde bli och svartsjuk du blev när jag va med andra och hade du rätt till det? nej. jag hade inte gjort nånting för att du skulle ha den känslan och du visste att jag älskade dig med hela mitt hjärta. jag var inte ens osäker med dig jag visade åtminstonde inte det så mycket även fast du skrev till dit ex i en period att du saknade de ni hade, att du gillade henne fortfarande och ändå ha mage nog att skylla ifrån dig och veta att jag vart i en värre situation och ändå inte bry dig. men som sagt jag har inte heller varit en ängel men jag har aldrig gått till den gränsen.

jag vet att du har det svårt att kunna börja om på nytt och förlåt för det, men nu lever vi i två olika värdar där vi inte kan ha de konversationer, kärleken och omsorgen till varandra länge. jag har haft det svårt fast inte visat för jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, för det ska dem absolut inte göra. och jag vill bara att du ska veta att jag är inte den ända av oss som mår dagligen dåligt fortfarande. visa dagar tänker jag på dig och det vi haft. får bara en klump i halsen och ögonen fylls med tårar när jag skriver allt det här.

vår sista period vet du själv var ett helvete. vi gjorde slut och blev tillsammans hela tiden. och neka inte till att det inte var jobbigt. för det var ett helvete för mig. för när vi precis gjort slut tänkte jag bara på alla nack delar mellan oss och hur mycket jag hatade dig. men nu efter att tid har passerat kan jag bara tänka på allt underbart vi haft. vi var två nördar i våra egna värld och gjorde allt tillsammans. du ska bara veta hur mycket jag saknar den tiden.

du är min första och äkta kärlek. jag kommer aldrig ångra att det var du och jag, ett år och en månad. de må har varit mycket negativt men alla minnen jag glömt bort kommer tillbaka. jag kommer alltid ha en stor kärlek till dig.

jag vet inte om jag gett dig något svar men jag klara inte av att skriva mer. gråter floder av att bara tänka på dig. gömmer mina känslor för att inte må så här dagligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0