just because i'm losing, doesnt mean i lost.

måste bara påpeka att jag älskar COLDPLAY! (och idol-robin!) sen jag fick höra viva la diva, så har jag hatat dem, men shit va grymma dem och deras texter shit asså... hur grymma som helst! har fastnat för lost nu, sjukt bra!

back to reallity, 2 and a half men, suck... första avsnittet rätt tråkig, får se nästa vecka om det blir bättre, och jersey shore, seriöst snooki sluta va du mot jwwow lilla alkis...

aja, idag ska jag först och främst STÄDA mitt rum, det ser hemskt ut... vene om jag vågar lägga upp nån bild. sen efter jag städat ska jag tvätta och till sist plugga, fick en extra chans på labbrapporten så tar den och fixar till det jag tydligen missat! :) sen blire väl lite engelska (</3) men vill helst ut och fota för min nya header, menmen, får bli en annan dag (om V läser det här, så skulle jag jätte gärna vilja fota dig när hösten börjar stiga fram lite mera!)

aja, bäst och starta nu innan det är försent, måste även gå ut med buddhisen + är barnvakt, och det bästa med min full späckade lördag är att jag är förskyld som in i helvete... tack.

PEACE OUT!

(5 veckor...</3)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0